Pogosta vprašanja in odgovori (FAQ)

Zaloge in naročanje

Ali je izdelek na zalogi?

Če je izdelek na zalogi, ga boste lahko dodali v košarico. Na strani izdelka je navedeno, koliko izdelkov je še na zalogi. Na strani kategorije pa lahko enostavno preko filtrov uredite prikaz izdelkov, ki so na zalogi. 

Kdaj bo izdelek na zalogi?

V primeru, da izdelka ni na zalogi, je na strani izdelka navedeno, kdaj je predviden datum naslednje dobave. Če datuma dobave na strani izdelka ni navedenega, datum dobave še ni znan, kar pomeni, da izdelka v kratkem še ne bo možno naročiti.

Zakaj ne morem dodati artikla v košarico?

Izdelka ne morete dodati v košarico, ker ga ni več na zalogi. Na strani izdelka je navedeno, kdaj bo predvidoma možno izdelek ponovno naročiti.

Ali lahko izdelek, ki ga ni na zalogi, rezerviram?

Lahko vam pošljemo predračun, po plačilu damo izdelek na rezervacijo, tako da ga gotovo dobite. Izdelek vam potem pošljemo, ko ga dobimo na zalogo. Za izdajo predračuna potrebujemo vaš email, GSM številko in podatke za dostavo.

Ali me lahko obvestite, ko bo izdelek na zalogi?

Če izdelka ni na zalogi, se lahko na strani izdelka z vnosom vašega email naslova naročite na obveščanje. Ko bo izdelek ponovno na zalogi, boste obveščeni na vnešeni email naslov.

Ali lahko izstavite račun na podjetje?

Seveda. Ob naročilu lahko izberete ločen naslov za dostavo kot tudi naslov za izdajo računa, kjer navedete podjetje in davčno številko.

Smo javni zavod. Ali lahko izdate e-račun?

Seveda. Na podlagi naročilnice, ki nam jo posredujete ne email naslov, potem odpremimo blago in vam izdamo e-račun.

Ali lahko oddam naročilo po telefonu?

Naročilo lahko oddate sami v spletni trgovini, lahko pa vam tudi pomagamo. Za izdajamo predračuna potrebujemo vaš email, GSM številko in podatke za dostavo.

 

Plačila

Ali je možno plačilo na obroke?

Plačila na obroke zaenkrat ne ponujamo.

Ali je možno plačilo ob povzetju?

Plačilo po povzetju žal ni možno.

Ali je možno plačilo ob osebnem prevzemu blaga?

Plačilo ob osebnem prevzemu žal ni možno.

Kako lahko plačam?

Plačilo lahko izvedete preko predračuna, s karticami ali preko Paypala.

Zakaj pri vnosu številke kreditne kartice ne morem vnesti številk?

Do te, sicer redke situacije lahko pride, če ste predolgo vpisovali podatke o kreditni kartici in vam je potekla seja. V tem primeru osvežite stran in poizkusite ponovno.

 

Prevzem in dostava

Ali je možen osebni prevzem?

Seveda. Blago lahko osebno prevzamete v skladišču na Vrhniki vsak delovni dan od 8-16h. Pred prevzemom blaga morate oddati naročilo. Po plačilu izdelke ustrezno pripravimo za osebni prevzem in vas obvestimo, ko bo osebni prevzem možen.

Kje izberem opcijo osebnega prevzema?

V osnovi je v košarici prikazan strošek dostave po pošti. Opcijo osebnega prevzema lahko izberete v 3. koraku procesa nakupa. Osebni prevzem je brezplačen.

Kdaj lahko blago osebno prevzamem?

Ko je blago plačano, ga pripravimo za osebni prevzem. Ko bo pripravljeno, vas o tem obvestimo na email naslov. Blago lahko prevzamete v skladišču na Vrhniki. Točne podatke za prevzem boste prejeli v email sporočilu, ki ga boste prejeli.

 

Vračila in reklamacije

Ali lahko blago vrnem?

Seveda. Blago lahko skladno z zakonodajo brez navedbe razloga vrnete v roku 14 dni od nakupa. Za vračilo blaga izpolnete obrazec za odstop pogodbe in nam ga posredujete na naš email naslov. Nato nam blago vrnete v skladišče na Vrhniki. Po pregledu blaga vam v roku 14 dni vrnemo kupnino ali del nje na račun, iz katerega je bila transakcija izvedena (na TRR, na kartico ali na Paypal račun).

Ali v primeru, da vrnem blago, dobim povrnjeno celotno kupnino?

Odvisno v kakšnem stanju je vrnjeno blago. Pred montažo oz. sestavljanjem blaga se prepričajte, če vam blago dejansko ustreza. Če vam izdelek ne ustreza, ga ne montirajte oz. sestavljajte, temveč ga vrnite v originalni in nepoškodovani embalaži, saj si v nasprotnem primeru pridržujemo pravico, da vam povrnemo zmanjšan znesek kupnine. Enako velja, če vrnete uporabljene oz. poškodovane izdelke. Več si preberite v naših splošnih pogojih na tej povezavi.

Želim uveljaviti reklamacijski zahtevek?

Reklamacijski zahtevek lahko uveljavljate v roku garancije blaga, ki običajno znaša 1 leto od nakupa. Reklamacijske zahtevke obravnava uvoznik blaga.

Želim uveljaviti stvarno napako?

Stvarno napako lahko uveljavljate skladno s pogoji poslovanja.