Pogoji nakupa

Splošni pogoji poslovanja

S spletno trgovino Pohištvo 123 (www.pohistvo123.si) upravlja podjetje Polet d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine pohistvo123.si (v nadaljevanju "spletna trgovina"), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, gsm),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Ponudnik omogoča sledeče načine plačila:

  • plačilo predračuna z nakazilom na TRR ponudnika,
  • plačilo e-računa na osnovi prejete naročilnice (samo za proračunske uporabnike),
  • plačilo preko Paypal-a,
  • plačilo preko kreditnih kartic (Visa, Visa Electron, Mastercard, BA Maestro, American Express, Apple Pay),
  • plačilo z gotovino po povzetju (ob osebnem prevzemu ali ob dostavi pošiljke).

Cene

Prikazane cene v spletni trgovini so predstavljene kot maloprodajne cene. V času trajanja akcij, so pri izdelkih prikazane akcijske cene in prihranek v obliki prikazanega popusta med maloprodajno in akcijsko ceno. Vse cene v spletni trgovini vsebujejo DDV. 

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Ponudnik se bo po najboljših močeh trudil zagotavljati točne cene, a se še vedno lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Promocija

Ponudnik bo občasno nudil dodatne popuste, ki jih bo možno dobiti z vpisom promocijske kode pri naročilu. Popust za pravilno vnešeno promocijsko kodo se obračunava na neto ceno izdelka (ceno brez DDV). Ob naročilu se vedno upošteva le en promocijski popust. Promocijski popusti se ne seštevajo, upošteva se najvišji popust.

Postopek nakupa

Oddaja naročila

Kupec v postopku nakupa doda izdelke v košarico, izbere način dostave in plačila ter odda naročilo. V samem postopku odda vse potrebne podatke za naročilo (ime, priimek, naslov, telefon, email) in se strinja s pogoji nakupa. Naročilo se odda s klikom na gumb "Potrdi in oddaj naročilo". Kupec bo povzetek naročila prejel na svoj e-poštni naslov. V kolikor kupec izbere plačilo po predračunu, bo prejel tudi sporočilo z vsemi podatki za nakazilo na svoj e-poštni naslov. Po potrditvi naročila se naročilo zabeleži v sistemu ponudnika. V kolikor ponudnik zazna napake v naročilu, se pridružuje pravico obvestiti kupca na elektronski naslov ali ga priklicati na telefonsko številko, da se izvedejo ustrezne korekture naročila.

Naročilo plačano

Ko ponudnik prejme plačilo, izda račun in sproži postopek odpreme blaga preko dostavne službe ali pa postopek priprave blaga za osebni prevzem, odvisno, katero opcijo je kupec izbral.

Naročilo odpremljeno

Naročeno blago bo predvidoma odpremljeno v roku 1-2 delovnih dni po prejemu plačila in bo dostavljeno skladno s pogoji dostavne službe (običajno naslednji delovni dan od dneva prevzema, razen ob vikendih in praznikih). Če tako izbere ob oddaji naročila, lahko kupec blago tudi osebno prevzame v skladišču na Vrhniki.

Ko ponudnik odpremi blago, pošlje kupcu elektronsko sporočilo, ki vključuje podatke o dostavi in številki pošiljke, informacije, kako ravnati ob morebitnih poškodbah pri dostavi ter informacije o vračilu blaga.

Po elektronski pošti ponudnik obvesti kupca tudi v primeru, da je izbral osebni prevzem in ga obvesti o lokaciji in času prevzema.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte po potrditvi naročila. V kolikor kupec želi, se mu naknadno kopija pogodbe lahko posreduje ponovno po elektronski pošti ali pa po pošti v pisni obliki.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga.

Kupec mora blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od oddaje obrazca za odstop od pogodbe, ki je na voljo na tej povezavi. Izpolnjeni obrazec kupec lahko posreduje na elektronski naslov info@pohistvo123.si. Kupnino bomo povrnili najkasneje v 14 dneh z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno ob nakupu, razen če bi bilo izrecno zahtevana uporaba drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pošljite sporočilo na info@pohistvo123.si.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Predlagamo, da se blago vrne v originalni embalaži. 

Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga le v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Kupec v skladu z devetim odstavkom 43d. člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru, da bo vrnjeno blago montirano oz. sestavljeno ali vidno uporabljeno oz. poškodovano lahko ponudnik zoper kupca uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga. V primeru, da sporazum ni mogoč, lahko ponudnik morebitni zahtevek za povračilo zoper kupca uveljavlja tudi po sodni poti.

Da bi postopek odstopa od pogodbe potekal brez zapletov, predlagamo da:

  • embalažo previdno odprete in jo shranite v nespremenjem stanju,
  • s prejetimi izdelki rokujte previdno, da ne pride do poškodb in prask,
  • oglejte si blago in se prepričajte, če vam dejansko ustreza,
  • če vam blago ne ustreza, ga ne montirajte oz. sestavljajte, temveč ga vrnite v originalni in nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine,
  • v primeru, da ste naročili večje število enakih izdelkov, predlagamo, da najprej odprete en izdelek, saj za preverjanje ustreznosti blaga zadostuje ogled enega izdelka. 

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, določila tega člena ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.

V primeru, da v času dostave kupec ne prevzame blaga, bo dostavna služba poizkušala dostavo izvesti še enkrat. V kolikor tudi v tem primeru dostava ni uspešna, se kupcu zaračuna dodaten strošek za dostavo.

Garancija

Za artikle je veljavnost garancije 1. leto od dneva nakupa, razen če ni drugače navedeno na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancijski roki so navedeni na garancijskih izjavah. Pred naročilom ali vračilom lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo glede garancijskih pogojev na izbrane izdelke.

Garancijske zahtevke obravnava uvoznik blaga.

V garancijskem roku lahko kupec zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko kupec zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Če takšnega izdelka ni več oziroma ga ni več mogoče dobaviti (in bi bilo s tem zahtevek po zamenjavi nemogoče izpolniti), lahko kupec odstopi od pogodbe in od prodajalca zahteva vračilo kupnine.

Garancija preneha veljati v primerih:

  • nestrokovnega oz. malomarnega ravnanja z izdelki,
  • nepravilne oz. neprimerne uporabe in uporabe v neprimernem okolju (npr. vlaga, mraz, vročina, ...)
  • nepravilnega sestavljanja izdelka in s tem povezanih poškodb,
  • da kupec ni ravnal v skladu z navodili za uporabo,
  • mehanskih poškodb (npr. poškodbe z ostrimi predmeti, kot posledica padcev ali udarcev, ...),
  • poškodb, ki so posledica normalne dolgotrajne uporabe,
  • poškodb, ki so posledica neustreznega čiščenja, 
  • poškodb, povzročenih pri transportu po izročitvi,
  • poškodb s prisotnostjo višje sile,
  • da se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).

V primeru, da je garancijski zahtevek neupravičen, je kupec dolžan poravnati nastale stroške.

Stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na druge, brezhibne izdelke enake vrste in z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Dostava

Pri naročilu zaračunamo dostavo na celotnem ozemlju Slovenije glede na težo izdelkov. Dostava na območju Republike Slovenije tako znaša od 3,5 do maksimalno 9,5 EUR. Dostava za nakupe v skupni vrednosti nad vključno 500 EUR (brez popustov in poštnine) je brezplačna.

Večina izdelkov našo trgovino zapusti naslednji delovni dan po prejetem obvestilu o plačilu. V primeru, da izdelek trenutno ni na zalogi oz. dobavljiv vas bomo o roku dostave obvestili po elektronski pošti ali na vaš telefon.

Ponudnik sodeluje z različnimi dostavnimi službami in bo odpremil blago preko dostavne službe, ki bo omogočila najbolj optimalno storitev v danem trenutku, vendar pa pri tem ne sme spreminjati ob nakupu dogovorjene cene pošiljanja.

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošilke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

Za vse dodatne informacije se obrnite na našo telefonsko številko: 041 625 450 oziroma na elektronski naslov info@pohistvo123.si.

Politika zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika, skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije in evropsko uredbo na področju varstva osebnih podatkov (GDPR). 

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, predračunov, računov) in ostalo potrebno komunikacijo, povezano z izvedbo naročila.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

Komunikacija

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Ponudnik bo kupcu preko e-pošte poslal:

  • povzetek naročila,
  • v primeru izbire plačila po predračunu podatke za nakazilo,
  • potrditev prejema plačila,
  • obvestilo o odpremljenem naročilu (če je kupec izbral dostavo) oz.
  • obvestilo, da je blago pripravljeno za prevzem (če je kupec izbral osebni prevzem),
  • morebitna ostala obvestila glede izvedbe naročila.

E-pošto kupca lahko ponudnik uporablja tudi za pošiljanje oglasnih sporočil (obvestila o različnih akcijah, promocijah, ...), če se je uporabnik s tem izrecno strinjal. Kupec se lahko od prejemanja e-novic kadarkoli odjavi. Željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pohistvo123.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Postopek za izvensodno reševanje potrošniških sporov potrošniki lahko začnejo v sklopu platforme SRPS, ki je dostopna na tej povezavi.